Korporacyjny biuletyn to bardzo dobra forma komunikacji między poszczególnymi działami, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Sprawdźmy więc, jakie treści warto zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – biuletyn wewnętrzny i zewnętrzny
Korporacyjny biuletyn może spełniać rozmaite role. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o osiągnięciach, pochwalenie się wzrastającymi osiągami, wywiady z przodującymi pracownikami. Takie biuletyny mają kluczowe znaczenie dla funkcjonowania całej firmy, ponieważ znakomicie dopingują ekipę. Dzięki temu podwładni bardziej angażują się w życie korporacji, czują więź z zespołem, a ich codzienne powinności przynoszą im więcej satysfakcji. Badania pokazują, że gazeta firmowa sprawia, że członkowie ekipy chcą ulepszać swoje wyniki, poprawia się też atmosfera w zakładzie. Dużą zaletą jest również ulepszanie kanałów komunikacji między jednostkami, które są częstym powodem konfliktów w wielu przedsiębiorstwach. Gazeta firmowa gwarantuje także pełną przejrzystość planów przedsiębiorstwa.
Projekt gazety – zwiększ zyski
Oczywiście firmowy biuletyn to również znakomita forma marketingowa. Magazyn może dotrzeć do adresatów takich jak: konsumenci, konkurencja, potencjalni inwestorzy, urzędy. Korporacyjny biuletyn w ten sposób promuje działania naszej firmy, zwiększa zyski oraz wspiera działania z zakresu public relations. Planując stworzenie gazety korporacyjnej musimy przede wszystkim zebrać zespół redakcyjny oraz zaplanować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się pomocą doświadczonych podmiotów (np. studiów graficznych), którzy zrobią projekt gazety, określą ilość stron i zajmą się kwestiami technicznymi. firmowy biuletyn na pewno spełni swoje zadanie.
Kontakt:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]