Pozycjonowanie – szansa na lepszą pozycję w wyszukiwarce

Tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych - sprawdź najlepszą ofertę

Pozycjonowanie stron internetowych to wiele działań, które mają na celu zwiększenie widoczności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem liczby transakcji firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności produktu, usługi lub samego brandu.

Algorytm Google klasyfikuje każdą witrynę www w oparciu o plus minus dwustu przeróżnych wskaźników. Rezultat tej ewaluacji warunkuje to, na którym miejscu strona albo jej podstrona pokaże się internaucie w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za najważniejsze czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uważają m.in. linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), jakość contentu, a także prędkość ładowania.

Wyszukując w wyszukiwarce Google jakiekolwiek słowo, internaucie zostanie przedstawiony wykaz stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na wpisane zapytanie. Które strony wyświetlają się w SERP najwyżej? Na pewno te, których treść jest starannie wypełniona poprawnymi słowami kluczowymi. a zarazem niepowtarzalna. Na pozycje nie bez wpływu jest również szybkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na komputer, jak i urządzeniach przenośnych), poprawnie wykonane kodowanie, jak również liczba linków przychodzących do naszej witryny.

Czy warto powierzyć pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony internetowej podmiotowi zewnętrznemu?

Google cyklicznie poprawia algorytm, z tej przyczyny zaleca się zlecić pozycjonowanie i optymalizację sklepów oraz stron ekspertom. Właściwym wyborem będzie firma SEO posiadająca długoletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich firmach pracuje wielu ekspertów nie tylko od SEO, ale też programowania i prowadzenia kampanii Google Ads. Zlecając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również podniosą przychód firmy.

Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania stron i sklepów internetowych?

Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do administratorów stron www, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż usług bądź wyrobów firmy. Prowadząc własny biznes niemądrze jest obecnie nie założyć własnej strony firmowej bądź ją utworzyć, jednak zrezygnować z jej pozycjonowania. Konkurencja nie ustaje w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Wedle badań blisko 97% klientów sprawdza online opinie o lokalnych firmach, co jasno pokazuje do jak szerokiej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce bardzo zwiększa szansę, że internauta wybierze nasze usługi.

Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]