Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Szczegółowe wskazówki dotyczące tego, jak wybrać firmę SEO. Przekonaj się!

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, że współcześnie widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać dobrą agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie ekspertów, a najlepiej samego Google.

Google radzi, jak znaleźć rzetelną firmę SEO

Nie można negować, iż cała branża SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się praktycznie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych opcji, jak np. Yahoo, DuckDuckGo czy też Baidu, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce pozyskać widoczność w sieci, powinien pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, z reguły jest to nieosiągalne bez wsparcia zawodowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki film o tym, jak wybrać rzetelną firmę SEO.

Cechy solidnej agencji SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak poznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa branża klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto jest jego główną konkurencją,
  • zdolność estymacji budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola kondycji strony i regularną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe.

Pracownica firmy Google akcentuje też, że rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą dostrzegalne rezultaty dopiero po kilku miesiącach pracy.